سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

آیت الله نوری همدانی به استان کردستان سفرمی کند

آیت الله العظمی نوری همدانی (مدظله العالی) فردا دوشنبه نهم آذر به دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان، علما و مسوولان کردستان به این استان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان گفت: آیت الله نوری همدانی از روز دوشنبه به مدت پنج روز مهمان استان فرهنگی کردستان بوده و برنامه های مختلفی برای این سفر تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام احد آزادی خواه به برنامه های تدارک دیده شده در این سفر پنج روزه اشاره کرد و افزود: دیدار با علما و روحانیون، حضور در صبحگاه مشترک ویژه نظامیان، دیدار عمومی با مردم شریف کردستان، دیدار با خانواده های ایثارگر و شهدا و دیدار با نخبگان و مدیران استان از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: به منظور هماهنگی برنامه های سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به کردستان، ستادی با عنوان ستاد استقبال و هماهنگی سفر استانی تشکیل شد و سازمان های مختلف با هماهنگی و همکاری همدیگر، برنامه های این سفر را تدوین کردند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: سازمان تبلیغات در این ستاد مسوولیت هماهنگی برنامه های دیدار با روحانیون و دیدار با مردم و همچنین مسوولیت کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استقبال را عهده دار شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: سفر ، تدارک ، همکاری ، دعوت ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.