سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فکر و ذکرمان دیدار مجدد با قطر است

برخورداری: کره یا بحرین فرقی نمی‌کند، بازی سختی داریم

سنگربان تیم ملی هندبال معتقد است ایران در نیمه‌نهایی انتخابی المپیک کار سختی مقابل کره‌جنوبی یا بحرین دارد.

سعید برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دیدار سختی را مقابل عربستان پشت سر گذاشتیم و خدارا شکر سربلند شدیم و توانستیم با حضور در نیمه‌نهایی باعث خوشحالی مردم شویم. عربستان چیزی برای از دست دادن نداشت و باهمه وجود میدان آمد اما چاره‌ای جز شکست برابر ما نداشت. 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا از ابتدای بازی به میدان نرفتید؟ گفت: درباره این موضوع قطعاً سرمربی تیم باید اظهار نظر کند اما همه بچه‌هایی که میدان می‌روند از جان و دل برای سربلندی هندبال ایران تلاش می‌کنند. 

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران درباره حریف نیمه‌نهایی کشورمان در انتخابی المپیک، توضیح داد: امروز، در بازی بحرین و کره‌جنوبی رقیب ایران در مرحله بعد مشخص خواهد شد اما به نظر من فرق نمی‌کند بحرین یا کره‌جنوبی برابر ما قرار بگیرند. هردو تیم تاکتیکی و سختکوش‌اند و کار سختی در نیمه‌نهایی داریم. 

برخورداری اضافه کرد: به هرحال هرکدام از این دو تیم برنده و حریف ما شوند، برای پیروزی متمرکز می‌شویم. فکر و ذکر ما رسیدن به  فینال و تقابل مجدد با قطر است. امیدوارم مردم با دعای خیر خود نقش بزرگی در پیروزی ما در نیمه‌نهایی و صعود به فینال داشته باشند. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.