سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد شدید و گرد و خاک در 2 منطقه کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک‌ رخ خواهد داد و با نفوذ جریانات سرد شمالی بر روی سواحل دریای خزر ضمن کاهش دما دریا‌ مواج خواهد شد.

احد وظیفه‌ کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت آب و هوایی کشور اظهار کرد: شدت بارش‌ها امروز در استان‌های گیلان، مازندران، شمال قزوین، شمال تهران،‌شمال البرز،‌زنجان و جنوب لرستان و شمال خوزستان خواهد بود.

 وی ادامه داد: امروز همچنین در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک‌ رخ خواهد داد و با نفوذ جریانات سرد شمالی بر روی سواحل دریای خزر ضمن کاهش دما دریا‌ مواج خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شاهد ادامه فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر خواهیم بود.

وظیفه در ادامه افزود: به تدریج دامنه گسترده بارش؛ دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، جنوب و شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد و سبب ابرناکی، بارش باران و وزش باد دراین مناطق می‌شود.

وی در خصوص ارتفاعات تصریح کرد: امروز بارش در مناطق سردسیر شمال غرب،‌ارتفاعات  البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس به شکل برف و در جنوب غرب گاهی با رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود و از بعد از ظهر امروز در شمال غرب و غرب کشور از ناپایداری کاسته می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی درباره هوای تهران گفت: امروز تهران ابری، در پاره‌ای از نقاط بارش باران و در ارتفاعات شاهد بارش برف گاها وزش باد را پیش رو خواهد داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.