سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرجی: ناوگان فرسوده حمل‌و‌نقل در شهریار نیازمند توجه جدی مسئولان

رئیس کمیسیون حمل‌و‌نقل، ترافیک و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شهریار از فرسودگی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی این شهر به عنوان یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های این مجموعه خبر داد.

جمشید فرجی، رئیس کمیسیون حمل‌و‌نقل، ترافیک و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: جمعیت 300 هزار نفری شهر شهریار و حجم انبوه ترددها در این منطقه، ضرورت نوسازی و بهسازی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی به خصوص در حوزه اتوبوسرانی را بیش از پیش افزایش داده است.

وی افزود: 5 سال است که اتوبوس جدیدی به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی شهریار افزوده نشده و در طول این مدت سعی شد با تکیه بر متخصصان ذیربط امر بازسازی خودروهای این حوزه محقق شود.

فرجی گفت: بخشی از اتوبوس‌های عمومی این شهر امکان بازسازی و بهسازی را ندارند و با توجه به عمر و استهلاک بالای آن‌ها، باید جایگزینی برای این اتوبوس‌ها در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون حمل‌و‌نقل، ترافیک و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شهریار یادآور شد: امیدواریم با نگاه خاص و ویژه مسئولان به  شهر شهریار به عنوان یکی از حائز اهمیت‌ترین شهرهای استان تهران، مشکلات ویژه این حوزه  به حداقل ممکن کاهش یابد و سطح کمی و کیفی خدمات در این عرصه با ارتقا هر چه بیشتری همراه شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.