رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شهریار گفت: بخش قابل توجهی از فعالیت‌های کشاورزی در این منطقه معطوف به حوزه باغات است و این شهرستان سهم 21 درصدی در تامین فرآورده های باغی استان تهران دارد.

سهم 21 درصدی شهریار در تامین فرآورده های باغی استان تهران
سید حامد امیر آبادی، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سهم 21 درصدی این شهرستان در تامین فرآورده‌های باغی استان تهران اظهار کرد: در همین راستا و برای افزایش بهره‌وری مضاعف از تولیدات باغی در این منطقه اقدامات و دستور کارهای ویژه‌ای مد نظر قرار دارد.

وی افزود: بهره گیری از نهال‌های، اصلاح شده و پایه رویشی در اراضی کشاورزی و باغات راهکارهای اصولی است که با استفاده از آن سطح بهره‌وری تا 4 برابر افزایش می‌یابد.

رئیس جهاد کشاورزی شهریار عنوان کرد: در این ارتباط و برای ترغیب هر چه بیشتر فعالان این حوزه به بهره گیری از چنین نهال‌هایی یارانه‌ای ویژه از سوی جهاد کشاورزی پرداخت می‌شود و تا 40 درصد از هزینه‌های آن از سوی مجموعه مذکور پرداخت و تامین می‌شود.

امیر آبادی یادآور شد: با این اوصاف امیدواریم فعالان عرصه باغات و اراضی کشاورزی شهرستان شهریار با عزمی جدی نسبت به کاشت و استفاده از چنین نهال‌هایی اقدام کنند که به طور یقین با بهره‌مندی و ثمرات هر چه بیشتری همراه خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار