سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

افتتاح نخستین نمایشگاه دستاورد‌های بانوان لیلاخ دردهگلان

نخستین نمایشگاه دستاورد‌های بانوان کارآفرین منطقه لیلاخ به منظور معرفی زنان کارآفرین با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر و روسای ادارات شهرستان دهگلان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،این نمایشگاه که به همت زنان کارآفرین دهگلان و به منظور معرفی دستاوردها و توانمندی‌های زنان و با حضور بخش‌های بلبان‌آباد و گردمیران و باشماق برگزار شده است، در قالب 25 غرفه و با حضور پرشور مردم افتتاح شد.

لیلا آژیر مشاور امور بانوان استاندار کردستان از حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، از توانمندی‌های بانوان ابراز خوشحالی کرد و گفت: زنان ما می‌توانند توانمندی و کارآفرینی خود را در تمامی عرصه‌ها به ظهور برسانند و به خودباوری برسند.

یحیی نظری فرماندار دهگلان نیز با قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه، گفت: زنان این شهرستان توانمندی حضور در تمامی عرصه‌های مختلف را دارند و برگزاری این نمایشگاه موید این نکته است.

زهرا غفوری از بانوان فعال و کارآفرین شهرستان دهگلان هم به عنوان مسئول برگزاری نمایشگاه با قدردانی از همکاری فرمانداری، جهاد کشاورزی و شورای شهر دهگلان در برگزاری نمایشگاه، گفت:غرفه‌های مذکور هیچ هزینه‌ای برای زنان کارآفرین نداشته و تمامی درآمدهای حاصل از فروش اجناس و صنایع به خود غرفه‌دارن تعلق می‌گیرد.

غفوری گفت: در این نمایشگاه نان‌های سنتی منطقه لیلاخ، نوشیدنی‌ها و مواد غذایی سنتی طبخ و به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه به مدت 5 روز ادامه داردو از ساعات 9 صبح تا 6 عصر پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.