کارشناس اداره هواشناسی استان کردستان گفت: در شهرستان سنندج از روزدوشنبه تا اوایل روز سه شنبه متوسط بارش ها به 19میلیمتر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، بهرام چاره خواه گفت: از اواخر روز سه شنبه به تدریج تا اوایل هفته آینده هوای استان سردتر می شود و شرایط یخبندان شبانه برای استان پیش بینی می شود.

وی افزود: سامانه بارشی که از روز دوشنبه هفته جاری وارد استان شده و موجب بارش های خوبی طی این مدت در سطح استان شده تا چهارشنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کارشناس اداره هواشناسی استان کردستان بیان کرد: از روز دوشنبه تا ساعت 3 و نیم صبح امروز متوسط بارش ها در سنندج به 19میلیمتر رسیده است.

چاره خواه افزود: طی این مدت بیشترین بارش باران مربوط به دزلی با 105 میلیمتر و شهرستان قروه با کمترین بارش 2 میلیمتر ثبت شده است.


وی گفت: شویشه با 70 میلیمتر، سروآباد 90 میلیمتر، مریوان 52 ، سنندج 19 ، سقز 11، بیجار 17 ، زرینه 9 ، قروه 2، بانه 13 و دهگلان 13 میلیمتر بارش ثبت شده است.

کارشناس اداره هواشناسی استان کردستان گفت: بیشترین فعالیت این سامانه ی بارشی مربوط به امروز می باشد که اکثرا به صورت برف و باران و در ارتفاعات به صورت برف و احتمال کولاک شدید در شمال استان خواهد بود و این بارش ها تا عصر روز چهارشنبه ادامه دارد.

وی در پایان افزود: بر اساس گزارش های دریافتی اکثر نقاط استان از بارش رحمت الهی بی نصیب نمانده اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.