سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی: بعد از چند سال مسابقات جهانی را تجربه می‌کنیم

رئیس انجمن والیبال نشسته بانوان گفت: بعد از چند سال تیم ملی بانوان در مسابقات جام بین قاره‌ای و پارالمپیک حضور خواهند یافت.

توکلی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، افزود: سال گذشته در مسابقات پارآسیایی اینچئون با دریافت مقام نایب قهرمانی موفق به کسب سهمیه مستقیم ریو شدیم و با اعلام حمایت کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین، تیم ملی برای اولین بار به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. 
 
وی در خصوص آماده سازی تیم گفت: اولین اردو 6 تا 13 آبان با حضور 20 بازیکن انتخابی از 12 استان کشور برگزار شد و به احتمال قوی اردوی بعدی 4 تا 10 آذر ماه در همدان با حضور 18 والیبالیست صورت می گیرد. 
 
رئیس انجمن والیبال نشسته افزود: پس از مسابقات پارآسیایی، اردوی اصفهان اولین تمرین رسمی ملی پوشان محسوب می شد و مربیان توانستند تاکتیک‌های مورد نظر را به بازیکنان منتقل کنند. 
 
توکلی ادامه داد: حضور فرید صائبی به عنوان مدیرفنی بزرگترین شانس برای تیم ملی است و وی با شناخت کافی از تیم‌های بزرگ حاضر در مسابقات چین و ریو، کمک زیادی به پیشرفت تیم می کند. 
 
وی در پایان گفت: مسابقات جام بین قاره ای فرصت بسیار خوبی است تا ضمن رویارویی با تیم‌های مطرح هر قاره، آمادگی لازم برای ریو را کسب کنیم و با تائید کلاس بندی بازیکنان، رنکینگ والیبال نشسته بانوان را ارتقا دهیم. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.