سرمربی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین گفت: پنجمین مرحله تمرینات با انتخاب 14 نفره اعزامی به مسابقات جام بین قاره ای به اتمام رسید.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با چگونگی انتخاب اعضای تیم ملی و اعزام آن‌ها به رقابت‌های پیش رو اظهار داشت: پنجمین مرحله تمرینات تیم ملی در حالی پایان یافت که از بین 23 ملی پوش دعوت شده، 3 نفر حذف شدند و برای اردوی بعدی که پس از ماه‌های محرم و صفر برگزار می‌شود، با 20 نفر تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

وی بیان کرد: تمرینات این مرحله به میزبانی باشگاه ثامن الحجج (ع) در مشهد مقدس برگزار شد و طی آن موفق شدیم کلیه برنامه ریزی‌های مورد نظر برای این مرحله اعم از تمرینات بدنسازی و تکنیکی و نیز مسابقات تدارکاتی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته و حضور کلیه ملی پوشان در تیم‌های باشگاهی، تعاملی بین سازمان‌های لیگ و تیم ملی بر قرار شده تا بازیکنان بتوانند همزمان در خدمت تیم ملی و تیم‌های باشگاهی باشند و تداخلی در این زمینه پیش نیاید. البته با توجه به اینکه سال آینده  مسابقات پارالمپیک را در پیش داریم، اولویت اول این مسابقات است و سازمان لیگ نیز در این زمینه با کادر فنی و انجمن همکاری می‌کند تا بدون هیچ مشکلی هم اردوها و هم مسابقات باشگاهی برگزار گردد.

وی افزود: اسفند 94 رقابت‌های والیبال نشسته جام بین قاره‌ای به میزبانی چین برگزار می‌شود که در نوع خود مسابقات مهمی است. این رقابت‌ها آخرین فرصت کسب سهمیه برای مسابقات پارالمپیک است و البته تنها یک تیم شانس گرفتن سهمیه دارد چرا که تاکنون تکلیف 7 تیم راه یافته به مسابقات پارالمپیک در بخش آقایان مشخص شده و هشتیمن تیم نیز در این رقابتها معرفی می‌شوند.

رضایی خاطر نشان کرد: دراین مسابقات حداکثر 3 تیم از 4 قاره حضور دارند و مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار