سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا مزاحمت‌های تلفنی سامانه 118 پیگیری می شوند؟

مزاحم‌هایی که مزاحمتشان با زنگ‌زدن به منازل شروع شده بود و آسایش را از مردم گرفته بودند، حالا گریبان گیر سامانه 118 شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استفاده از الفاظ توهین‌آمیز، به سخره‌گرفتن پرسنل، ضبط صدا و پخش کردن در فضای مجازی از ترفند‌های جدید مزاحم‌های تلفنی با سامانه 118 است این موارد را یکی از پرسنل سامانه می گوید. 
 
این پرسنل با تاکید بر اینکه مزاحمت‌های روزافزون آدم‌های بیکار باعث اختلال در کار پرسنل سامانه 118 شده است، اظهار داشت: روزهای تعطیل که همه در منازل و تفریح به سر می برند ما باید آماده و پاسخگوی مردم باشیم. 
 
آیا این انصاف است که شاهد مزاحمت‌های تلفنی و شنیدن الفاظ ناشایست برخی افراد باشیم؟ 
 
با بازگشایی مدارس آمار این‌گونه مزاحمت‌ها بیشتر شده است و به‌دلیل نداشتن دستگاه ردیاب و نمایش شماره، نمی توان این افراد را شناسایی کرد و تذکر داد.

خواستار برخورد جدی با مزاحم‌های تلفنی هستیم و از مخابرات هر منطقه درخواست می کنیم دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته در اختیار سامانه 118 قرار دهند تا با شناسایی افراد مزاحم شاهد این نوع اذیت‌ها نباشیم.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام /  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.