سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری سی‌ وهشتمین دوره مسابقات استانی قرآن ‌کریم در مازندران

سی‌ وهشتمین دوره مسابقات استانی قرآن ‌کریم در مازندران برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری سی‌ وهشتمین دوره مسابقات استانی قرآن‌ کریم در بخش برادران و خواهران در مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در سطح کشوری و بین‌المللی، افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه مجری مسابقات قرآن در سطح شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مسابقات قرآن‌کریم موجب شور و نشاط معنوی در بین جوانان و قرآن‌آموزان می‌شود، یادآور شد: مسابقات قرآن ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) و آشناسازی جوانان به دستورات خداوند است.

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به پرورش استعدادهای قرآنی در دیار علویان، تصریح کرد: مازندران از پیشینه تاریخی عظیمی در حوزه ولایت‌مداری برخوردار بوده و از همین‌رو مردم این استان در کنار قرآن و اهل‌بیت(ع) پرورش یافتند.

وی از برگزاری سی ‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در مرحله استانی در مازندران خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در بخش برادران و خواهران با حضور نمایندگان همه شهرهای مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات قرآن شهرستانی در مرحله استانی حضور پیدا می‌کنند، خاطر نشان کرد: مجتمع فرهنگی قرآنی بصیرت امام‌زاده ابراهیم(ع) آمل میزبان این رویداد مهم قرآنی در سطح استانی است.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه سی ‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم مازندران در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء و دعاخوانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: رشته اذان یکی دیگر از رشته‌های این دوره از مسابقات است که ویژه برادران برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به زمان برگزاری مسابقات، گفت: سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن در بخش خواهران 19 آبان و در بخش برادران 20 و 21 آبان در مجتمع فرهنگی قرآنی بصیرت آمل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیزاده از رقابت 465 نفر در سی‌وهشتمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم در مازندران خبر داد و افزود: نفرات برتر هر رشته قرآنی به مرحله کشوری اعزام می ‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.