13آبان نخستین گوش مالی ایران به استکبار ستیزی آمریکا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع دانش آموزان ودانشجویان پسر ودختر در میدان ساعت ساری گفت : 13 آبان نمادی از استکبارستیزی در مقابل استبداد ستم‌شاهی است که در این روز پایداری ملت بزرگ در ارتقای تحقق ارزش‌های اسلامی پدیدار شد.

حجت‌الاسلام یوسف یوسف ‌پور افزود: امروز خشم و انزجار ملت ایران و مردم ولایت‌مدار مازندران علیه آمریکا و اسرائیل در منظر جهانیان نمایش داده شد.

به گفته وی : روز ملی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی نخستین گوش مالی نظام جمهوری اسلامی ایران به امریکا است.

مدیر کل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه امریکا به عنوان قدرت برتر جهانی پیوسته به دنبال ایران است گفت : سردمداران امریکایی به دنبال استعمار وسلطه خود را بر ایران هستند.

قاسمی افزود : امریکا از سال 32 تا 57 پیوسته رژیم پهلوی را حمایت کرد و25 سال است که استقلال ایران را به باد مسخره گرفته است

وی با اشاره به اینکه امریکا به دنبال نقشه وتوطئه علیه ایران است گفت : طرح تجزیه ایران وحمایت از تروریسم وجنگ 8ساله علیه ایران از جمله دسیسه های امریکا است

به گفته وی آمریکا اجازه استقلال به هیچ ملتی را نمی دهد ایران اسلامی هم تسلیم قدرت جهانی وامریکا نمی شود.

دانش آموزان دراین تجمع شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، آنهایی که خواب امریکا را می ببیند خدا بیدارشان کند ، سازش با آمریکا را خیانت به امام حسین می دانیم.

دانش آموزان در پایان با قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم امریکا مظهر ظلم وفساد به امام خمینی وخامنه ای لبیک گفتند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.