استان اصفهان درسال جاری به عنوان میزبان معاونان حقوقی وثبتی،کارشناسان ومسوولین ادارات اوقاف و امورخیریه کشور انتخاب شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون حقوقی وامورثبتی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان گفت: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در سال 94، میزبان معاونین حقوقی و ثبتی و رییس اداره حقوقی و ثبت و کارشناس امور اوقافی است.

معمار منتظرین افزود: سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در سال جاری، استان اصفهان را به عنوان استان معیّن در برگزاری دوره آموزش تخصصی انتخاب کرده است که نمایندگان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، ایلام، همدان و لرستان در این دوره حضور پیدا می‌کنند.

معاون حقوقی و امور ثبتی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان تصریح کرد: این دوره آموزشی که از 12 لغایت 14 آبان ماه جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود، در راستای آموزش تخصصی سازمانی و بهره‌مندی کارشناسان حقوقی از مباحث اختصاصی شغلی در جهت ارتقای پرسنل سازمان اوقاف و امور خیریه است.

معمارمنتظرین با بیان اینکه در این دوره آموزشی مباحثی همچون تهیه و تنظیم لوایح طرح‌ها در مراجع قانونی و حقوق قراردادها و تعهدات آموزش داده می‌شود، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان برای هر چه بهتر برگزار کردن این دوره آموزشی، سه مورد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه صنعتی اصفهان، جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه صنعتی اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه اصفهان منعقد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دوره مذکور با حضور 90 نفر از کارشناسان، مسوولین و معاونین حقوقی برگزار می‌شود که در آن قُضات طراز اول دادگستری اصفهان به تدریس مباحث مطرح ‌می‌پردازند.


انتهای پیام/گ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.