سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدلزاده: پایش دوره‌ای کارخانجات و مراکز صنعتی با جدیت عملیاتی می‌شود

رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار گفت: پایش دوره‌ای کارخانجات و مراکز صنعتی و اعمال نمونه‌برداری‌های لازم از این واحدها در شهرستان‌های مذکور با جدیت عملیاتی می‌شود.

عزیز عبدلزاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر فعالیت‌های صنعتی و تولیدی و جلوگیری از بروز عوارض مخرب زیست محیطی اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع مجموعه اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار، فعالیت‌ مراکز تولیدی و صنعتی را با تمام توان رصد می‌کند تا نظارت‌های لازم به نحو هرچه مطلوب‌تری لحاظ و اعمال شود.

وی در ادامه افزود: پایش دوره‌ای کارخانجات و مراکز صنعتی و اخذ نمونه‌برداری‌های لازم بمنظور کنترل آلایندگی‌های و حفظ سلامت زیست محیطی در این شهرستان‌ها(ملارد و شهریار) از اولویت‌هایی است که با جدیت عملیاتی می‌شود.

عبدلزاده یادآور شد: بطور یقین با همیاری و تعامل مطلوب تمامی دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط، تحقق حداکثری اهداف موردنظر امکان‌پذیر خواهد شد  زیرا در شهرستان‌های ملارد و شهریار زمینه این امر خطیر به نحو سازنده‌ای وجود دارد و ما نیز در حد توان، امکانات و اختیارات موجود و در چارچوب‌های قانونی موجود از هیچ تلاش و کوششی در جهت سلامت و حفظ محیط زیست دریغ نخواهیم کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.