سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

ورزشكاران مازندراني آوازه جهانی دارند

مديركل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشكاران مازندراني با افتخاراتي كه كسب نموده اند، نام مازندران را جهانی نمودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛ حبيب حسين زادگان در نشست هم انديشي هندبال منطقه يك كشور كه در سالن اجتماعات شهيدزرهون اداره كل ورزش و جوانان استان در ساري برگزار شد، بيان داشت: با توجه به كسب مدال و افتخارات بي شمار توسط ورزشكاران مازندراني نام مازندران در جهان لرزه بر اندام رقيبان مي اندازد.

وي با اشاره به سخنان دكتر گودرزي وزير محترم ورزش و جوانان، كه مازندران زرخيزترين استان كشور عنوان نموده كه به تنهايي جور 16،17 استان كشور را در عرصه های مختلف ورزشي و مدال آوري مي كشد، گفت: همه اين افتخارات نشان از قابليت بسيار بالاي ورزش مازندران دارد.

مديركل ورزش و جوانان مازندران در ادامه با اشاره به اينكه هندبال كشور با مديريت خوب فدراسيون به نتايج خوبي در مسابقات مختلف برون مرزي دست يافت، اظهار كرد: هندبال مازندران نيز با تلاش بيشتر و همچنين حمايت فدراسيون مي تواند قطب اول كشور شود.

حسين زادگان با بيان اشاره وضعيت جغرافيايي و همسايگي با كشورهاي حاشيه درياي مازندران می تواند ميزبان خوب اردوهاي مختلف تيم هاي ملي و مسابقات ورزشي باشد، افزود: با توجه به پتانسيل و امكانات موجود در مازندران، مي توانيم ميزبان شايسته اي براي ملي پوشان و ديگر تيم ها ورزشي باشيم.

وی در پايان با اشاره به فراهم بودن استعداد هاي بالقوه ورزشي در بين جوانان مازندراني اظهار اميدواري كرد: برگزاري جلسه منطقه يك هندبال كشور به ميزباني مازندران، موجب شود تا فدراسيون هندبال به اهدافش كه همانا توسعه اين رشته ورزشي است، دست يابد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.