رئيس هيئت تكواندو مازندران از برگزاری تورنمنت تكواندو جام سفير كره به ميزبانی مازندران در ساری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ؛ فيض الله نفجم بيان داشت: براي نخستين بار مسابقات تكواندو جام سفير كره به ميزبانی مازندران در ساری برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاري تورنمنت جام سفير در ساری تصريح كرد: هنوز زمان دقيق اين مسابقه مشخص نسيت و ساری تنها ميزبان اين مسابقات است و جوايز اين تورنمنت را مسئولان كره ای تقبل خواهند كرد.

رئيس هيئت تكواندو مازندران در ادامه از حضور نماينده مازندران در ليگ برتر تكواندو خبر داد و افزود: به طورحتم نماينده ای از مازندران در ليگ برتر حضور خواهد داشت اما هنوزنامش مشخص نيست و اين تيم از شهر ساری در ليگ برتر حضور می يابد.

نفجم با بيان اينكه تمام سعي و تلاش ما آبروداری در ليگ برتر تكواندو كشور است، اظهار كرد: با جذب اسپانسر خوب و قوي و همچنين بهترين تكواندوكاران بومی و غير بومی مي خواهيم نماينده ای شايسته ای برای مازندران در ليگ برتر باشيم.

وی از كسب 70 درصد مدال تكواندوكاران مازندرانی در مسابقات جهانی روسيه خبر داد و گفت: فرزان عاشورزاده، ابوالفضل يعقوبی و مهديی خدابخشی به عنوان 3 تكواندوكاران مازندرانی دررقابت های جهانی روسيه موفق به كسب مدال شدند.

رئيس هيئت تكواندو مازندران در ادامه با اشاره به نقش به سزاي تكواندو مازندران دركشور يادآور شد: ورزشكاران مازندرانی در رده هايی مختلف سنی حضور دارند و به نوعی درتركيب تيم ملي تكواندو نوجوانان و جوانان 50 درصد بازيكنان مازندراني هستند.

نفجم با بيان اينكه به گفته پولادگر رئيس فدراسيون، مازندران ستون فدراسيون محسوب می شود، افزود: مازندران ضمن برگزاري ليگ قهرمانی استان براي كشف استعداد، در رده های مختلف سنی آقايان و بانوان به ويژه پايه در ليگ كشور نماينده بسيار خوبی دارد.

اين مسئول با اشاره به اينكه مازندران به عنوان معدود استان هاي كشور است كه مسابقات ليگ را با هوگو الكترونيكی برگزار مي كند، گفت: در دو سال متوالی تكواندوكاران نونهال مازندرانی در تركيب تيم ملي صاحب مدال طلا شدند.

نفجم با بيان اينكه به خاطر مشكلات و فعاليت حدود 50 هيئت ورزشي در استان، هزينه و مساعدت فدراسيون ها و دستگاه ورزش به هيئت های ورزشی اندك است، افزود: تلاش داريم تا با حمايت اسپانسر دولتی و خصوصی و همچنين خيرين ورزش بخشی از اين مشكلات تكواندو استان كاسته شود.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.