معاون سياسی امنيتی استانداري مازندران در همايش روز ملي پاراالمپيك گفت: افتخارات ورزشكاران معلول مازندراني در مسابقات مختلف ستودنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ يونسي با اشاره به اينكه 15 درصد مدال و افتخارات ورزش كشور توسط ورزشكاران معلول مازندراني كسب مي شود، بيان داشت: در حال حاضر ورزشكاران جانباز و معلول مازندرانی در16 رشته ورزشي نقش به سزايي در كسب مدال ها و تخصيص عناوين قهرماني خود بر عهده دارند.

وی با بيان اينكه استان مازندران در چند روز گذشته ميزبان دو شخصيت والامقام و بزرگواركشور بود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری حضرت آيت الله خامنه اي و دكتر روحاني رئيس

جمهور محبوب در استان حضور يافتند كه اين حضور ضمن استقبال گرم مردم مازندران، در حوزه هاي مختلف براي استان خير و بركت بسيار داشت و بي شك تشريف فرمايي مقام معظم رهبري و دكتر روحاني رئيس جمهور محبوب در استان منشا خير و بركت براي مازندران بوده است.

معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران از جذب اعتبار 991 ميليارد تومان از سوي نهاد رياست جمهوری و هيات دولت براي شكوفايي و توسعه به استان مازندران خبر داد و افزود: با بودجه تخصيص شده 45 پروژه در سطح استان به بهره بردای خواهد رسيد.

يونسي با اشاره به افتتاح استاديوم 5000 نفري شهداي سيمرغ در سفر رئيس جمهور در استان گفت: اين استاديوم يكي از پروژه هاي ملي و بسيار خوب استان است كه نزديك به 11 ميليارد تومان هزينه در برداشت.

وي با بيان اينكه بيشترين اعتبار و بودجه در سفر رياست جمهوري براي مازندران اختصاص يافت، افزود: با توافق و تصويب (برجام) فضاي اقتصادي براي دولت و مردم باز خواهد شد وبا حمايت دولت و ملت بسياري از مشكلات از جمله حضور سرمايه گذاران و پول هاي توقيف شده به كشور باز خواهد گشت.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.