رئيس فدراسيون هندبال گفت: براي توسعه هندبال در سطح كشور فعاليت هاي اين فدراسيون در 8 منطقه كشور پيگيری مي شود.

پيگيری فعاليت های هندبال به منظور توسعه در 8 منطقه كشوربه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان مازندران؛ سيد ابوالحسن مهدوي در جلسه هم انديشي منطقه يك هندبال كشور در ساري تصريح كرد: در تيم ملي با كمبود بازيكن مواجه هستيم و در صورت مصدوميت بازيكن به مشكل بر مي خوريم.

وي با بيان اينكه جهت تغيير ساختار تشكيلاتي فعاليت فدراسيون را به 7 منطقه تقسيم كرديم، اظهار كرد: تصميم داريم با توجه به فعاليت گسترده، هندبال را به 8 منطقه تقسيم پيگيری كنيم.

رئيس فدراسيون هندبال درباره تقسيم هندبال كشور به 7 منطقه گفت: هدف از ساختار تشكيلاتي ارتباط و تعامل با فدراسيون، آموزش و نگاه جديد به ارتقاي سطح مربيان و داوران، برگزاری مسابقات در مناطق مختلف، استفاده از مديريت و تجربه مربيان و اتحاد همدلي تاثيرگذاراست.

مهدوی از برگزاري جلسه با 150 نفر از كارشناسان ورزش هندبال در فدراسيون خبر داد و افزود: اتحاد، همدلي و مشاركت همفكري موجب توسعه هندبال مي شود.

رئيس هيئت هندبال از تفاهم با آموزش و پرورش براي توسعه و گسترش هندبال در كشور اشاره كرد و افزود: هندبال يك ورزش فيزيكي، قدرتي و استقامتي است كه به نوعي قدرت در اين ورزش حرف اول را مي زند.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: رئیس ، فعالیت ، هندبال ، تغییر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.