سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی: یک ماه دیگر شرایط بازی پیدا می‌کنم/ قطر تیم ناشناخته‌ای است

کاپیتان مصدوم تیم ملی هندبال ایران از رسیدن به شرایط ایده‌آل طی سه یا چهار هفته آینده خبر داد.

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من در نخستین بازی‌ام در ترکیب منتخب تهران، مقابل فولاد مبارکه اصفهان به دلیل فرود نامناسب در اواخر بازی مصدوم شدم. البته مصدومیت بخشی از ورزش است و خدارا شکر حالا زیر نظر دکتر و فیزیوتراپ وضعیت خوبی دارم.

وی ادامه داد: در کنار تمرینات تیم ملی، با مربی بدنساز کار می‌کنم تا برای تورنمنت‌ و اردوهای کرواسی و تونس خودم را آماده کنم. حالا کارهای بالاتنه انجام می‌دهم و سه – چهار هفته شرایط بازی را پیدا می‌کنم. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است بازی‌های  تدارکاتی خوبی در این کشورها داشته باشیم. 

رجبی در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه‌ای مقابل قطر نصیب ایران می‌شود؟ توضیح داد: قطر تیمی است که هر روزش با روز گذشته‌ تفاوت دارد. این تیم دائم دچار تغییر و تحول است و به دلیل پول  هنگفتی که فدراسیون هندبال این کشور در اختیار دارد بازیکنان تبعه زیادی را به ترکیب خود اضافه می‌کند. کسی هم نیست مقابل این کار بایستد. 

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران درباره وضعیت این تیم گفت: کارما مقابل قطر خیلی سخت است. حالا سجاد ندری از ناحیه کتف، محسن با با صفری از ناحیه دنده و من هم از زانو مصدوم هستم اما مشکل خاصی نیست و به بازی‌های انتخابی المپیک می‌رسیم. آخرین بازی لیگ هم هفته پیش برگزار شد و 2 ماه به اردو می‌رویم. 

وی درباره عملکرد عرفان اسماعیلاجیچ در تیم ملی اظهار کرد: او برای هندبال ایران زحمت زیادی می‌کشد. چیزی که در فکر و ایده دارد برای ما پیاده می‌کند تا بتوانیم با ساختار تیمی‌ او بازی خوبی ارائه دهیم. امیدوارم در بازی‌های دوستانه ارنج اصلی تیم ملی را بشناسد. کار سخت با هدف بزرگی داریم و دعا و حمایت مردم خیلی به ما کمک می‌کند. با دعای مردم و روحیه خوب امیدوارم بتوانیم جواب خوبی به مسئولان و مردم بدهیم. 

انتهای پیام/ 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.