هندبالیست‌های تیم ملی کشورمان در چهارمین اردو آماده سازی خود به سر می‌برند.

اردوی ملی پوشان  هندبالبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ملی پوشان هند بال کشورمان در چهارمین اردو تیم ملی به تمرینات خود ادامه می‌دهند، و خود را برای مسابقات انتخابی یورو 2016آماده می‌کنند، این تمرین زیر نظر سرمربی تیم ملی عرفان اسماعیلاجیج و نناد نارادی مربی بدنساز تا 24 مهر ادامه خواهد داشت.

5 هندبالیست لژیونر که طی اردوها به تیم اضافه خواهند شد و چند بازیکن مصدوم نیز در تیم ملی حضور دارند  که مصدومیت آنها جدی نیست و در کنار تیم به تمرینات سبک می‌پردازند.

هندبالیست‌های کشورمان در پایان این اردو و بنا به تصمیم کادر فنی پس از دو روز استراحت 26 مهر به کرواسی اعزام می‌شوند تا ضمن برپایی اردو 12 روزه خود و تمرینات آماده سازی هر چه بهتر و بیشتر، نیز چند دیدار تدارکاتی و دوستانه انجام خواهند داد.

همچنین پس از آن 11 آبان به تونس سفر می‌کنند و در تورنمنت 4 جانبه با حضور ایران، تونس، الجزایر و سوئیس شرکت  می‌کنند.

هندبالیست‌های دعوت شده به اردو تیم ملی، در طی برگزاری چهارمین اردو خود در تورنمنتی چهار جانبه به منظور یادواره جان باختگان منا به میزبانی تهران و با حضور تیم ملی بزرگسالان، جوانان ایران و یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر (در جهت اعلام آمادگی) و تیم ملی عراق طی روزهای 17 الی 19 برگزار می‌شود شرکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی ، هندبال ، سوئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار