ملی‌پوش هندبال کشورمان قطر را تیمی قدرتمند می‌داند که کار ایران را برای صعود به المپیک دشوار کرده است.

امید سه‌کناری در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نزدیک دو نیم تا سه ماه است که به دلیل آسیب‌دیدگی از تمرینات سنگین دورمانده‌ام. این نخستین مصدومیت زندگی من بود که در اردوی اول و دوم نصیبم شد. متاسفانه نتوانستم تیم ملی را همراهی کنم و از لحاظ روانی به هم ریختم. امیدورام بعد از این مصدومیت با کمک مربی بدنساز خوب تیم ملی و کادر فنی خودم را آماده کنم. 

وی درباره قطر، حریف اصلی ایران در راه المپیک توضیح داد: قطر تیم منتخب جهان در هندبال است! این تیم سال گذشته نایب‌قهرمان جهان شد. کاری که هر تیمی نمی‌تواند انجام دهد. آنها در بازی نهایی با اختلاف کمی به فرانسه باختند. به هرحال یکی از تیم‌های قدرتمند دنیاست و ما کار خیلی سختی مقابل قطر داریم. هندبال اروپا فراتر از آسیاست و قطر تیمی اروپایی شده است. 

سه‌کناری با اشار به فشار زیادی که در تمرینات تحمل می‌کند، افزود: به دلیل مصدومیت نتوانستم تیم ملی را همراهی کنم اما شنیدم که اسماعیلاجیچ و دستیارانش عملکرد خوبی داشته‌اند و بچه‌ها از آن‌ها راضی‌اند. امیدوارم بتوانیم خود را در هندبال ثابت کنیم و واقعیت هندبال ایران را نشان دهیم. 

وی درباره اردوهای تیم ملی هندبال در کرواسی و تونس گفت: اردوهای خوبی قرار است برای تیم ملی  تدارک دیده شود و ما به این اردوها برای رویارویی با قطر نیاز داریم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار