سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشمچی‌زاده: ارتقاء سطح ایمنی کارگاه‌های ساختمانی در طرح نگهداشت شهر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در جریان سومین مرحله از طرح نگهداشت شهر از ارتقاء سطح ایمنی پروژه‌های ساختمانی در سطح شهر تهران خبر داد.

پژمان پشمچی‌زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره بر ظرفیت‌های سامانه ناحیه محوری اظهار کرد: پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات موجود در سامانه هوشمندسازی می‌توانند در ارتقاء دانش سازمانی کارمندان شهرداری موثر باشند. 
 
وی افزود: با بهره‌گیری از این فضاها و مراجعه مستمر فعالان، رؤسا و کارشناسان شهرسازی در سطح مناطق و نواحی ضمن تسریع و تسهیل در فعالیت‌ها رضایت و خرسندی شهروندان را در پی خواهد داشت. 
 
پشمچی‌زاده در ادامه گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این سامانه از اعمال نظرهای سلیقه ای جلوگیری می‌شود و همچنین ضمن ثبت فعالیت‌های اعمال شده در سامانه امکان رصد تمامی مراحل کار میسر خواهد شد که این فرآیند کاهش تخلفات و ارتقاء سلامت اداری را در مجموعه شهرداری تهران به دنبال دارد. 
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه وجود پرونده‌های بلاتکلیف یکی از مشکلات حوزه‌های شهرسازی مناطق است ، افزود: مسئولان در این حوزه باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این‌گونه پرونده‌ها اقدامات لازم را انجام دهند و راهکارهای عملی را برای برون رفت از مشکلات ارائه دهند. 
 
وی تأکید کرد: معاونان مناطق و رؤسای نواحی، مسئولان اجرای قوانین و نظارت بر فعالیت‌های ساخت‌و ساز در مناطق و نواحی هستند و تمامی فعالیت‌ها در این حوزه زیرنظر این بخش‌ها صورت می‌گیرد. 
 
پشمچی‌زاده در ادامه با اشاره بر انجام نظارت سیستمی بر فعالیت‌های ساخت‌و‌ساز بیان کرد: نظارت در زمان‌های مختلف ،احداث سازه‌ها و انجام اقدامات لازم می‌توانند پیشگیری از تخلفات ساخت‌و‌ساز را به دنبال داشته باشد و رسیدگی به موقع به تخلفات و نظارت دقیق از اولویت‌ کاری رؤسای ادارات شهرسازی است. 
 
وی گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در سامانه و نگاه حرفه‌ای و بهره‌گیری از تجربیات در این حوزه می‌تواند تبدیل به دانش سازمانی و عملی شود که این فرآیند پیشرفت و توسعه در امور را به دنبال خواهد داشت. 
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد:در پروژه‌های بزرگ و اولویت‌بندی ‌شده لازم است تا دقت نظر و نظارت‌ها نیز افزایش یابد و در همین راستا ساماندهی کارگاه‌های ساختمانی و جلوگیری از تخلفات از وظایف معاونان و رؤسای شهرسازی به شمار می‌آید که باید به صورت مستمر موردبازبینی و نظارت قرارگیرد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.