سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار تا پایان سال آینده

فرماندار شهریار گفت: با توجه به تلاش مستمر و بی‌وقفه برای احداث بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهریار، مرکز درمانی مذکور تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت‌های درمانی در شهرستان شهریار اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پیرو سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان در ماه‌های گذشته، اعتبارات بسیار قابل توجهی برای تقویت امکانات درمانی در شهریار پیش‌بینی و تخصیص داده شده است.

وی افزود: در حال حاضر عملیات احداث بیمارستان امام خمینی (ره) با سرعت و شتاب قابل توجهی پیش می‌رود و این روند، حاصل هماهنگی مطلوب بین خیرین و معتمدین با دستگاه‌های ذیربط استانی و شهرستانی است.

فرماندار شهریار بیان کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری فونداسیون سخت‌کاری و بتون‌ریزی 27 هزار متر مربع از این پروژه عملیاتی شود.

ناجی گفت: پیرو ارزیابی‌های انجام شده، مرکز درمانی 313 تختخوابی مورد اشاره، تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهریار یادآور شد: در صورت افزایش ظرفیت این بیمارستان به 450 تخت، ممکن است مقداری بر زمان پیش‌بینی شده اضافه شود.

گفتنی است؛ بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار از پروژه‌های نیمه تمامی است که 20 سال پیش کلنگ‌زنی شد و عملیات احداث آن مدت‌ها در رکود بود که پس از سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران و تاکید ویژه ایشان به بهره‌برداری از این طرح، عملیات اجرایی برای تکمیل و راه‌اندازی این مرکز درمانی در سال جاری از سر گرفته شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.