فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: هوشمند سازی واحدهای گشتی با بهره گیری از ادوات سخت افزاری و امکانات نرم افزاری به منظور افزایش نظارت و کارآمدی مطلوب‌تر در اولویت اصلی این مجموعه قرار دارد.

خانچرلی: هوشمند سازی واحدهای گشتی با جدیت پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن خانچرلی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار که با حضور جمعی مسئولان شهری و استانی در سالن الغدیر این شهرستان برگزار شد درجمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های متعددی به صورت درون سازمانی و برون سازمانی در جهت تامین امنیت پایدار در حوزه استحفاظی مذکور طراحی شده که به تدریج عملیاتی می‌شود. 

وی افزود: یکی از عمده‌ترین اولویت های پیش بینی شده ما در این خطه معطوف به افزایش واحده‌های گشت انتظامی و هوشمند سازی آن‌ها می شود.

خانچرلی گفت: گشت ‌های انتظامی نقش بسزایی در حفظ و ارتقاء امنیت ایفا می‌کنند و به منظور کارآمدی و نظارت هرچه موثرتر بر این مجموعه‌های هوشمندسازی واحدهای مورد اشاره با بهره‌گیری از ادوات سخت افزاری و امکانات نرم افزاری در دستور کار قرار دارد.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران عنوان کرد: در حال حاضر طرح مورد اشاره در یکی از کلانتری‌ها به صورت پایلوت در حال اجرا است و به فضل الهی به تدریج با گسترش و تقویت هرچه بیش‌تری همراه خواهد شد.

خانچرلی با اشاره به لزوم متمرکز سازی و تجمیع واحدهای یگان امداد در غرب استان تهران گفت: یگان مذکور از لحاظ تعداد و کثرت نیروی انسانی با کمبودهایی روبه رو است و با توجه به اهمیت این واحدها در افزایش ضریب ایمنی منطقه،تمهیدات و تدابیری با هدف تقویت هرچه بیش‌تر آن اتخاذ شده که تزریق 2 برابری نیرو به این یگان از نمونه‌های آن به شمار می‌آید.

وی افزود: تجمیع و متمرکز سازی عناصر فعال در این یگان از دیگر ضروریاتی است که در برنامه ریزی‌های انجام گرفته لحاظ شده است.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران عنوان: در حال حاضر دستور کار فوق، در بخش مرکزی شهرستان شهریار عملیاتی شده که به تدریج طرح مذکور با تقویت و توسعه هرچه بیشتری همراه خواهد شد.

خانچلی در ادامه با اشاره به لزوم برخورد جدی با باغ تالارهایی که اقدام به برگزاری مراسم غیر مجاز و خارج از چهارچوب اخلاقی می‌کند گفت: نظارت ویژه‌ای بر این مراکز اعمال خواهد شد و برخورد قاطعانه با مسئولان و متولیان چنین باغ تالارهایی با جدیت پیگیری می‌شود.

وی در ادامه متمرکز سازی پلیس 110 ، همیاری و همگرایی بین دستگرایی، ارتقا سطح آموزش های تخصصی، برخورد با اراذل اوباش و اعمال نظارت بر اوراقچی ها در جهت مقابله با سرقت‌های خورد را از دیگر اولویت‌های طراحی شده در مجموعه انتظامی غرب استان تهران برشمرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم سرهنگ فریدون مکرمی اصل به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان شهریار معرفی شد و از زحمات سرهنگ محمد رضا مطیعی فرمانده سابق این مجموعه نیز تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است، در پرونده خدمتی سرهنگ مکرمی اصل (فرماندهی انتظامی معارفه شده شهرستان شهریار) حضور در مجموعه‌های انتظامی نظر آباد، پردیس؛ مارلیک، قدس؛ ملارد و نماینده پلیس در صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل مشاهد می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هوشمند ، غرب ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار