سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

باشگاه خبرنگاران یکی از رویشگاههای صداوسیماست

قائم مقام مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت: باشگاه خبرنگاران یکی از قابلیت ها و رویشگاههای صداوسیماست که تاکنون کمک بسیار بزرگی به این سازمان کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ آقای علیرمضانی ، در مراسم تودیع و معارفه مسئول باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان با اعلام اینکه باشگاه خبرنگاران مکانی برای رشد نیروهای خبرگزاری صداوسیماست ، افزود: هم اکنون خبرگزاری صداوسیما مرجع بسیاری از خبرگزاری های داخلی و بین المللیست، پس باید نیروهایی دقیق ، پویا و تحلیل گر داشته باشد.

وی با تأکید بر تهیه ی اخبار مکتوب ، به خبرنگاران توصیه کرد: قبل از کار کردن خبر، سوژه ها تحلیل و پالایش شوند تا مخاطب خود را از دست ندهد.

معاون خبر خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان نیز در این مراسم با اعلام اینکه خبرنگاران باشگاه ، افرادی فعال ، با انگیزه ، پرکار و پرانرژی هستند، گفت: کار کردن در باشگاه خبرنگاران به دلیل جوان بودن اعضای آن، به انسان انرژی می دهد.

سیدمحمود میرکمالی تأکید کرد: باید از امتیازها و ظرفیت های باشگاه خبرنگاران به نحو مطلوب استفاده کرد و انرژی اعضاء را هدفمند و هدایت کرد.

مسئول سابق باشگاه خبرنگاران نیز با اعلام اینکه باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان هر ساله در 4 ترم بهار ، پاییز ، زمستان و تابستان در رشته های خبرنگاری ، گویندگی و اجرا ، بازیگری ، تصویربرداری ، تدوین و عکاسی دوره های آموزشی برگزار می کند ، گفت: تاکنون بیش از 500 نفر در محل باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان ، در دوره های خبرنگاری شرکت کرده اند که تعدادی هم اکنون با باشگاه خبرنگاران همکاری دارند و تعدادی دیگر هم در نشریات استان مشغولند.

حمید احمدی افزادی، یکی از رموز موفقیت باشگاه خبرنگاران را تعامل با حوزه های مختلف صدا ، خبر و سیما عنوان کرد و افزود: تاکنون باشگاه خبرنگاران عملکرد خوبی در حوزه معاونت صدا و خبر داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: این مرکز در آینده ای نزدیک جزو 5 مرکز برتر کشور باشد.

در پایان از خدمات حمید احمدی افزادی تقدیر و دکتر محمد احسانی آباده به عنوان مسئول جدید باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان معرفی شد.

دکتر محمد احسانی آباده ، دارای دکترای علوم سیاسی است و سردبیری بخش های مختلف خبری شبکه کرمان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: باشگاه ، خبرنگاران ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.