مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت: باشگاه خبرنگاران مرکزکرمان با کمک سازمان بازسازی و فضا سازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ابوالحسن صادقی جهانی شب گذشته با حضور در ضیافت افطار باشگاه خبرنگاران کرمان ،در جمع اعضای باشگاه گفت: انتظار ما از خبرنگاران باشگاه این است که در موضوعات جدید و خلاقانه وارد عرصه کار شوند.

وی با اشاره به اینکه فضای آموزشی باشگاه با کمک سازمان بازسازی می شود تا در فضایی بهتر آموزش های باشگاه انجام شود ، تصریح کرد: مدرک گرایی هیچ گاه نباید برعمق بخشی و حرفه ای گری در کار خبرنگاری غلبه کند.

 صادقی جهانی تاکید کرد: انتظار ما از اعضای باشگاه این است که در هر سبک و رشته ای از خبرکه کار می کنند صاحب سبک شوند تا شناخته شده و موفق باشند.

وی با تاکید برتلاش افزون برای ایجاد کارهای خلاقانه و نو گفت: در کارهای گزارشی باید رعایت قواعد اصلی کار و مراحلی چون استناج گزارش، تجزیه وتحلیل، میزانسن وچینش مناسب الزامی است .

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان خاطرنشان کرد: کار خبر لذتی دارد که هیچ گاه انسان به تکرار نمی افتد و انتظار ما این است خبرنگاران کرمان چه آنهایی که در واحدخبر هستند وچه کسانی که در باشگاه فعالیت می کنند روز به روز در کار خود توانمندتر وقوی تر از گذشته باشند.

وی سپس از قسمت های آموزشی وتحریریه باشگاه خبرنگاران بازدید و در جمع اعضای باشگاه افطارکرد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.