رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: نگاه امانتی مسوولین به وظایفشان عامل موفقیت و رستگاری آنها در خدمت به مردم و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین حیدریان در مراسم تودیع و معارفه معاون اداری مالی شهرداری کاشان سیره ائمه(ع) به ویژه امام علی (ع)در جایگاه مدیریتی را تاکید کرد و گفت: عالی ترین و برجسته ترین نگاه مسوول به حوزه وظایفش همان نگاه امام علی(ع) در نهج البلاغه است که خطاب به فرمانداران فرمود:"اگر نگاه شما به مسوولیت نگاه طعمه باشد باختید و اگر نگاه امانت باشد پیروزی و موفقیت با شما است."

وی حفظ و رعایت سیره ائمه اطهار(ع) در مسوولیت ها و حوزه وظایف در نظامی که ماحصل خون هزاران شهید است را تاکید کرد و گفت: در صورتیکه نگاه ما در انجام مسوولیت و وظایفمان رسیدن به منافع شخصی و هوا و هوس ریاستی و مدیریتی باشد همه چیز را باخته ایم و فردای قیامت مدیون و شرمنده شهدا خو اهیم بود.

به گفته وی،دیدگاه امانتداری به حیطه وظایف و مسوولیت بر اساس کلام مولا علی (ع) است که علاوه بر خدمت صادقانه و خالصانه عامل موفقیت، پیروزی و رستگاری مسوولین می شود.

رییس شورای اسلامی شهر کاشان، نعمت خدمت در شهرداری را فرصت مغتنمی برای مسوولان و مدیران دانست و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مسوولیت ها در آینده به شهرداری ها واگذار می شود این فرصت خدمات رسانی و نیاز مردم به انجام وظایف توسط مسوولان در شهرداری یک نعمت و فرصت رستگاری برای آخرت است.

حیدریان، مسوولیت در شورای شهر به عنوان حافظ منافع و رای مردم را نیز یک امانت عنوان کرد و گفت: همه ما در پیشگاه خدواند نگهبان حفظ امانت در انتقال به آیندگان و موفقیت در انجام وظایف مسوولیتی هستیم.

وی از مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی یادکرد و گفت: درصورتیکه انجام وظیفه و خدمت به این مردم توسط ما مخدوش شود همه چیز را باخته ایم چون ما وامدار و مدیون این مردم و خون شهدا هستیم.

به گفته وی، خدمت صادقانه و خالصانه مسوولان و مدیران حوزه های مختلف در کاشان به ویژه شهرداری می تواند کاشانی پر افتخار را برای نسل های آینده رقم زند.

رییس شورای اسلامی شهر کاشان،در ادامه با تقدیر از تلاش های ستودنی و پیگیری های قابل تقدیر کیومرث محمدپور معاون سابق اداری مالی شهرداری کاشان گفت:امروز موفقیت در سازمان ها و نهادها مرهون و مدیون تلاش های تیمی و گروهی مجموعه است.

حیدریان با اشاره به آغاز فعالیت شورای چهارم و انتخاب شهردار با تیم همراه و همکار وی در مجموعه شهرداری گفت:با انتخاب وی و تیم همراهش در مجموعه مدیرت شهری روزهای خوب و خوشی برای کاشان رقم خورد.

وی نقش مدیر و جایگاه خاص آن در یک مجموعه را به عنوان ایده پرداز و عضو اصلی را تاکید کرد و گفت: شورای اسلامی شهر کاشان از هیچ تلاشی در حمایت مادی و معنوی شهرداری در رقم زدن شهری شکوفا و آبادان فروگذار نیست.

به گفته وی، شورا معتقد است با حمایت از مجموعه مدیریتی شهردار و همکارانش در حوزه های مختلف و هم پوشانی این مجموعه می تواند اهداف شهردار را که منتج به انتخاب وی شد عملیاتی کند و آینده ای درخشان را تحو یل آیندگان دهد.

گفتنی است مراسم تودیع و معارفه معاون اداری مالی شهرداری کاشان طی مراسمی با حضور آیت الله زاده عالم ربانی سید عباس اعتمادی(ره)، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر، مدیران، معاونین شهرداری برگزار و سکان این معاونت از دستان کیومرث محمدپور به سید حسینعلی ابریشم به عنوان سرپرست تحویل شد.

اهدای لوایح تقدیر توسط شهردار کاشان و شهرداران مناطق پنچگانه به کیومرث محمدپور معاون سابق اداری مالی و قرائت حکم انتصاب سید حسینعلی ابریشم به عنو ان سرپرست این معاونت با سخنرانی شهردار و رییس شورای اسلامی شهر از جمله برنامه های این مراسم تودیع و معارفه بود .


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.