سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری نخستين همايش پيرغلامان خراسان رضوي با عنوان پيرغلامان آفتاب در کاشمر

نخستين همايش پيرغلامان خراسان رضوي با عنوان پيرغلامان آفتاب همزمان با عيد سعيد قربان در کاشمر برگزار مي شود .

عضو کانون مداحان کاشمر و دبير اين همايش در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،گفت: دراین همایش 350 پيرغلام ، مداح و شاعر آييني از سراسر خراسان رضوي و رئيس کانون مداحان کشور و مدير کل سازمان تبليغات استان حضور دارند .

محمد غلامرضاپور با تأکيد بر اين که همايش پيرغلامان به صورت کشوري و به ميزباني مراکز استان ها برگزار مي شود افزود: اين همايش براي نخستين بار در کشور به صورت استاني و به ميزباني کاشمر برگزار خواهد شد .

وي زيارت امامزادگان و مرقد شهيد مدرس و بازديد از حسينيه هاي بزرگ شهرستان را از ديگر برنامه اي اين همايش عنوان کرد و گفت: در اين همايش از 15 مداح ، شاعر آئيني و خدمتگزار اهل البيت که به کسوت پيرغلامي نايل آمدند تجليل مي شوند .

دبير همايش پيرغلامان خراسان رضوي با اشاره به گستردگي حوزه فعاليت کانون مداحان کاشمر و صدور بيش از 200 کارت براي مداحان شهرستان هاي کاشمر، خليل آباد و بردسکن خاطر نشان کرد: با هماهنگي هاي انجام شده و در راستاي ارتقاي سطح مداحي و آگاهي به فنون جديد يک دوره آموزشي ويژه مداحان اين منطقه با حضور رئيس کانون مداحان کشور نيز برگزار خواهد شد .



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.