سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

معلمان باید رتبه بندی شوند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش خواستار پیگیری نظام رتبه‌بندی معلمان به صورت جامع و بدور از هرگونه تبعیض شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان تذکری به وزیر راه و شهرسازی در خصوص راه آهن غرب کشور گفت: حدود 20 سال است که بحث راه آهن و وسایل ریل گذاری مطرح شده است و جناب وزیر به طور خاص از 2 سال پیش بارها مطرح کرده که چندین تن ریل خریداری شده است و در حال ریل گذاری هستیم.

وی افزود: اما ما در این خصوص پیشرفت چندانی مشاهده نکرده ایم و انتظار مردم غرب کشور این است که این اقدام هر چه سریع‌تر پیگیری شود.

خجسته در ادامه با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید،‌ تذکری هم به وزیر آموزش و پرورش داد و گفت: این وزارتخانه باید هر چه سریع‌تر نظام رتبه بندی را به طور کامل، جامع و فراگیر عملیاتی کند و اجازه ندهد که ذهن معلمان به جای آموزش و تربیت دانش آموزان به نظام رتبه‌بندی معطوف شود.

وی افزود: آقای وزیر باید طبق قول خود مبنی بر عملیاتی شدن این طرح در اوایل مهر  به طور جامع و کامل این طرح را بدور از هرگونه تبعیض و برای همه معلمان عملیاتی کند.

خجسته در پایان یادآور شد که علاوه بر حل مشکل معیشت معلمان، باید رفع تبعیض و احتساب سوابق تحصیلی و صدور احکام کارکنان برای 10 هزار دانشجو ـ معلم عملیاتی و اجرایی شود.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: همدان ، نماینده ، تذکر ، رتبه ، معلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
یک فرهنگی
۲۰:۵۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
در آموزش و پرورش :
به سابقه توجه می شوذ.
ولی،
به مدرک تحصیلی بی لطفی شده است و می شود.
به تألیف کتاب هم بی لطفی شده و می شود.
البته انصافاً
پژوهش جایش بیشتر در دانشگاهها است و نه در آموزش و پرورش؛
توقع اهمیت زیادی به پژوهش در آموزش و پرورش، خیلی توقع معقولی نیست.
عباس
۱۶:۱۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
کجای دنیا سابقه و مدرک فقط درجه علمی را نشان می دهد پس مقاله کتاب وپژوهش چه می شود