سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی‌رغم اعلام سایت FIBA

مشحون خط خوردن ارغوان و داوری را تکذیب کرد

رئیس فدراسیون بسکتبال با انتقاد از عملکرد فیبا در انتشار فهرست 12 نفره بازیکنان بسکتبال ایران، اظهار کرد هنوز بازیکنی از فهرست 14 نفره تیم ملی حذف نشده است.

محمود مشحون در گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با تاکید براینکه هنوز کسی 100 درصد از اردوی تیم ملی خط نخورده است، اظهار کرد: صبح امروز خبری روی خروجی سایت فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) مبنی بر اعلام نفرات نهایی تیم ایران برای حضور در جام ملت‎‌های آسیا و انتخابی المپیک ریو منتشر شد. این خبر در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری داخلی هم بازتاب داشت اما باید بگویم حرکت فدراسیون جهانی بسکتبال در انتشار این فهرست، کار درستی نبود.

وی افزود: متاسفانه فدراسیون جهانی بسکتبال ضرب‌الاجل 15 روزه‌ای را برای تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا در نظر گرفته تا فهرست‌ نهایی خود را به سایت فیبا تحویل دهند. در این مدت ممکن است بازیکنی به دلیل مصدومیت، مشکلات خروجی یا دردسرهای دیگری نتواند تیم کشورش را همراهی کند. در این صورت فیبا برای تیم‌هایی که فهرست بازیکنانش مخدوش شود، جریمه مالی در نظر خواهد گرفت که این هم منصفانه نیست.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در پاسخ به این پرسش که  آیا فهرست 12 نفره تیم ملی بسکتبال که در سایت فیبا منتشر شده، مورد تایید کادر فنی تیم ملی است؟ توضیح داد: سه، چهار روز پیش، از آنجا که مجبور بودیم فهرست سوم خود  را به فیبا ارائه کنیم، با صلاحدید درک بائرمن، علی‌الحساب نام 12 بازیکنی را که امروز در رسانه‌ها دیدید، به انضمام نامه‌ای برای فدراسیون جهانی بسکتبال ارسال کردیم اما قرار نبود این فهرست تا روز پایانی اردوی ما جایی منتشر شود. این روال کار فیبا نیست. به هرحال ما برای 14 بازیکن حاضر در اردو ویزای چین را تهیه کرده‌ایم و همه بازیکنانی که عصر دیروز در تالار بسکتبال تمرین کردند، عضو تیم ملی به حساب می‌آیند.

صبح امروز سایت فدراسیون جهانی بسکتبال فهرست 12 نفره تیم ملی بسکتبال ایران را متشکل از  حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی،‌مهدی کامرانی، فرید اصلانی، سجاد مشایخی، اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست، محمد جمشیدی، محمد حسن‌زاده،‌سعید داورپناه، حامد آفاق و بهنام یخچالی منتشر کرد. در این فهرست نام جواد داوری و روزبه ارغوان، گارد و سنتر تیم ملی بسکتبال دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.