حسن‌زاده: فیلیپین قدرتمند است اما ترسناک نیست

فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال، فیلیپین را با بازیکنان آمریکایی‌الاصل‌اش حریف جدی ایران در راه المپیک 2016 می‌داند.

محمد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ویلیام جونز تورنمنت بسیار خوبی بود. چند حریف اصلی ما در جام ملت‌ها به چین تایپه آمده بودند. همین نکته به ما کمک کرد برای انتخابی المپیک آماده‌تر بشویم و روند بازی‌های ما روانتر بشود.

وی افزود: فیلیپین یکی از حریفان قدرتمند ما در آسیاست که متاسفانه از چند بازیکن آمریکایی‌الاصل سود می‌برد. این موضوع کار مارا کمی دشوار می‌کند. امیدوارم با همت بچه‌ها و بازی گروهی خوب تیم فیلیپین را شکست دهیم.

فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال ایران درباره آمار بالای پرتاب‌های آزاد از دست رفته ایران در رقابت‌های ویلیام جونز، توضیح داد: این موضوع را کاملاً قبول دارم. ما پنالتی‌های زیادی از دست دادیم اما اینجا نکته‌ای دور از چشم خیلی‌ها ماند. توپ‌هایی که در ویلیام جونز با آن‌ها بازی می‌کردیم با توپ‌هایی که تا کنون در اختیار ما بود، کیفیت متفاوتی داشت. به هرحال امیدوارم در جام ملت‌ها آمار پرتاب‌های آزاد تیم ما بالا برود.

حسن‌زاده اضافه کرد: برای قهرمانی در جام ملت‌ها زحمات زیادی کشیده‌ایم و امیدواریم با حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها حق‌مان را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار