سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

عرصه خدمت عرصه جهاد در راه حق است

عضو شورای شهر دماوند عرصه خدمت را عرصه جهاد در راه حق دانست و عنوان کرد: دوران خدمت چهارساله شورای شهر فرصتی است که در آن باید درست اندیشید چرا که اندیشه صحیح و در کنار آن توکل به خدا مهمترین بازوی موفقیت است.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حسین بختیاری گفت: هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

این مقام مسئول با بیان ویژگیهای شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، مردمی بودن، ساده زیستی، عشق به خدمت، توجه به رضای خدا در انجام امورات و خستگی ناپذیری را رمز ماندگاری یاد و خاطره شهدای دولت دانست.

وی ادامه داد: هفته دولت نمادی از وحدت ملت و دولتی است که در جهت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تلاش های بسیاری داشته اند.

عضو شورای اسلامی شهر دماوند شوراها را پرچم داران خدمتگزاری به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: وظیفه اعضای شوراهای اسلامی شهر که توسط مردم انتخاب شده اند، وظیفه سنگینی است که در این میان باید انصاف را در چهارچوب اندیشه قرار داد و تمامی اعمال و تصمیم گیریهایمان را در راستای برآوردن مطالبات بحق آنان پیش برد.

وی امانتداری، پایبندی به اصول اخلاقی، خلاقیت و نوآوری، دوری از سیاست زدگی و تفکرات سیاسی و توجه به مطالبات شهروندان در تمامی عرصه ها را وظیفه خدمتگزاران دانست و گفت: امروز حضور نیروهای با تجربه و جوان در حوزه شورای شهر دماوند موجب شده تا بتوانیم با کسب تجربه و انرژی در پیشبرد اهداف و مطالبات مردم پیش رویم.

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.