سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 32 درصدی حجم ترافیک پستی در دو سال گذشته

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: در دو سال گذشته، حجم ترافیک پستی به 32 درصد و درآمد پستی به 69 درصد افزایش یافته است.

حسین مهری در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به وضعیت خدمات پستی اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی مکان‌ها به هنگام سازی و روز‌رسانی کدهای پستی اماکن روستایی و شهری در کل کشور در دستور کار قرار گرفته است که در حال حاضر 44 میلیون و 900 هزار مکان شناسایی و اطلاعات کدپستی در 82 درصد از امکان شهری و 60 درصد امکان روستایی در طی دو سال اخیر به‌روز شده است.

وی افزود:‌ با ادامه روند به هنگام‌سازی و بروز‌رسانی کدپستی اماکن امیدواریم تمام امکان روستایی تا پایان سال جاری و تمام امکان شهری تا آبان ماه سال جاری به هنگام  به روز شود تا بدین ترتیب مکان و محل شهروندان به آسانی قابل تشخیص باشد.

مهری در ادامه با اشاره به هوشمند کردن مکان‌ها و اجرای طرح جی‌نف عنوان کرد:‌به منظور هوشمند و استاندارد شدن نشانی‌ها و تکمیل بانک اطلاعاتی،‌جمع‌آوری اطلاعات کدپستی در تعدادی از استان‌ها از جمله قم با 17 درصد پیشرفت، خوزستان 11 درصد پیشرفت و اصفهان با 7 درصد پیشرفت شروع شده است و این اقدام امیدواریم تا پایان سالس تکمیل شود.

وی در پایان با اشاره به افرایش 32 درصد حجم ترافیک پستی و افزایش 69 درصد درآمد پست گفت: دو سال اخیر حدود 9 سرویس و 132 خدمت راه اندازی شده است و 11 پروژه عمرانی در استان‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده که این پروژه‌ها نمی‌توانند در سهولت دسترسی مردم به خدمات پستی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.