سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دیدار جمعی از مسئولان استان فارس با بازیکنان فجر شهید سپاسی شیراز

در آستانه ی دیدار فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران در هفته ی دوم رقابتهای دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، جمعی از مسئولین استان فارس در مراسمی صمیمی با بازیکنان و کادر فنی تیم فجر دیدار کردند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز ؛ کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این مراسم گفت : ما در راستای امر ورزش حرفه ای و بعنوان متولی ورزش استان از تیم فجر حمایت می کنیم و کاستی های این تیم را جبران خواهیم کرد .

عالیشوندی فرماندار شیراز هم با بیان این موضوع که هر تیمی که در فارس درخششی داشته باشد از حمایت ما برخوردار خواهد بود افزود : می خواهیم این پیام را به بازیکنان و کادر فنی فجر شهید سپاسی شیراز منتقل کنیم که در کنار آنها هستیم و در جهت تقویت روحیه و در جهت حمایت همه جانبه از این تیم تلاش می کنیم .

در این مراسم محمد تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس از اهتمام جدی این مرکز به امر ورزش خبر داد و گفت : جامعه ای که رویکرد ورزشی داشته باشد ؛ جامعه ی سلامتی خواهد بود و استان فارس نیاز به حوزه های ورزشی و تقویت برنامه های با کیفیت ورزشی دارد .

وی در ادامه افزود : تیم فجر شهید سپاسی تیم شناخته شده ای برای علاقمندان در فارس و کشور است و همه در این مراسم دور هم جمع شدیم و دست به دست هم دادیم تا در کنار بازیکنان فجر بتوانیم کارهای بزرگی رقم بزنیم .

در پایان این مراسم مهرداد کریمیان کاپیتان و علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر هم با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم صمیمی و دیدار با مسئولین استان فارس گفتند : فکر می کنیم جلسه خوبی در آغاز فصل لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار شد و برخلاف سال های گذشته امسال مسئولین تمام دغدغه خود را برای صعود تنها نماینده فارس در دسته یک برای صعود به مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاههای کشور در فصل آینده گذاشته اند .

انتهای پیام/پ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.