فرمانده انتظامي شهرستان "مهر" استان فارس از دستگيري سه نفر از خرده فروشان مواد مخدر و کشف مقاديري مواد افيوني خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مسعود ظهرابي گفت: با كسب خبري مبني بر فعاليت گسترده چند نفرازخرده فروشان مواد افيوني در بخش "اسیر" اين شهرستان و توزيع مواد مخدر با يك دستگاه خودرو پژو 405 ، موضوع در دستور كار اكيپي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي افزود: تيم رسيدگي كننده پرونده پس از شناسايي متهمان آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داده و پس از چند روز آنها را هنگام توزيع مواد مخدر دستگير كردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در بازرسي از خودرو متهمین مقدار ۹۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۴۵گرم شیشه،۲حقه پایپ استعمال مواد مخدر ،۱ دستگاه ترازوی توزین ،۴ دستگاه تلفن همراه وتعداد۲ تیغه چاقو كشف و هر سه نفر متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان مهر با تاکيد بر قاطعيت پليس در برخورد با سوداگران مرگ، نجات نسل آينده جامعه از تهديد بزرگ مواد مخدر را مشروط به همكاري و مشاركت فعال آحاد مردم و دستگاه هاي مرتبط دانست و به عموم شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را بي درنگ به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.