سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

330 میلیارد کفاف خلاء های زیر بنایی شهرستانهای تهران را نمی دهد

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: 330 میلیارد اعتبار، کفاف خلاء های زیر بنایی شهرستانهای تهران را نمی دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حسین گروسی در مورد وضعیت شهرستانهای تهران گفت: برخی استانها با جمعیت کمتر از شهرستانهای استان تهران از اعتبارات بیشتری برخوردار هستند .

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دولت تدبیر و امید باید این محاسبات غلط اعتباری را اصلاح کند و متناسب با رشد جمعیت و کمبود ها و خلاء های موجود اعتبار اختصاص دهد .

گروسی با تاکید بر اینکه متاسفانه کمترین اعتبارات به استان تهران تخصیص داده شده است اضافه کرد: متاسفانه شهرستانهای تهران زیر سایه پایتخت قرار گرفته اند و همچنان از کمبود های زیر بنایی رنج می برند .

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی درخاتمه اظهار داشت : رئیس جمهور در سفر به شهرستانهای استان تهران در راستای رفع کمبود ها و خلاء ها اعتبارات خوبی را اختصاص دادند.


شهرستانهای حومه پایتخت فراموش شدند

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستانهای حومه پایتخت با برخورداری از کمبود ها و مشکلات فراوان فراموش شدند.

حسین گروسی در مورد وضعیت شهریار گفت: شهرستانهای استان تهران در بحث حمایتی و تقویت زیر ساخت ها به دست فراموشی سپرده شده اند .

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دولت تدبیر و امید نباید همانند سایر دولت ها شهرستانهای استان تهران را به دست فراموشی بسپارد زیرا اندوخته ای ارزشی برای توسعه صنعت و کشاورزی در پایتخت هستند .

گروسی با تاکید بر اینکه وقتی در محلات شهرستانهای استان تهران قدم می زنیم انگار در روستاهای مرزی می رویم اضافه کرد: متاسفانه زیر ساخت ها در قد و قواره جمعیت حاکم بر این شهرستانها نیست .

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی درخاتمه با اشاره به این موضوع که اعتبارات تناسبی با خلاء های زیر ساختی ندارد اظهار داشت: در حوزه زیر ساخت های بهداشت و درمان و مبلمان شهری این تضاد را شفاف می توان لمس کرد .

انتهای پیام /



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.