رودهن؛

ماهواره تدبیر، اقتدار ایران در صنعت هوافضا

نماینده مردم شهریار و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ماهواره تدبیر که در آستانه پرتاب قرار دارد اقتدار ایران را در صنعت هوافضا نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن؛ حسین گروسی گفت: ایران اسلامی زیر فشار تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی بیش از 36 سال استقامت توانست اقتدار علمی و فناوری خود را در کنار اقتدار سیاسی پشت میز مذاکرات با قدرت های جهان رقم بزند.

نماینده مردم شهریار و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: تحریم ها و فشارهای اقتصادی استکبار جهانی باعث شد تا ایران اسلامی در عرصه فناوری با اتکا به دانش بومی و پتانسیل های داخلی از پیله فشار اقتصادی دشمن بیرون بیاید.

گروسی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی دستاورد های مهمی در حوزه هوا و فضا زیر فشار تحریم ها بدست آورده است اضافه کرد: ساخت ماهواره های متعدد و پرتاب آنها به فضا از جمله دستاورد های فناوری هوا و فضا در ایران اسلامی است که کشور ما را در ردیف کشور های صاحب نام دنیا قرار داده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : تحریم ها باعث نشد تا قطار ایران اسلامی در مسیر پیشرفت بروی ریل توسعه حرکت نکند و متوقف شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.