سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیچلو: هدف ما تنها صعود از گروهمان بود

سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: پیش از حضور مسابقات قهرمانی آسیا هدفمان این بود که بتوانیم در مرحله اول از گروه صعود کنیم.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از شکست تیم ملی قطر مقابل چین و عدم دستیابی به عنوان سوم رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا ، خوان سیچلو سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال قطر در نشست خبری حاضر شد و گقت: به تیم چین برای عملکرد خوبشان در این مسابقات تبریک می گویم. آن ها تنها یک شکست داشتند و به خوبی در طول مسابقات کار کردند.

وی همچنین به بازیکنان تیم خودش هم تبریک و گفت و اظهار کرد: خوشحالم که تیم ملی قطر برای نخستین بار توانست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند. نشان دادیم که می توانیم تیم خوبی باشیم. 

سیچلو دربار دیدار رده بندی و شکست مقابل تیم ملی چین گفت: چینی ها تیم قدرتمندی هستند آن ها در یک ست 20 امتیاز از دفاع گرفتند. توان تیم ما همین قدر بود و نمی توانستیم بهتر از این مقابل چین کار کنیم.

سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال قطر به هدف تیمش برای حضور در این مسابقات اشاره کرد و گفت: وقتی به این تورنمنت آمدیم هدفمان این بود که به عنوان بهترین تیم از گروهمان صعود کنیم. اما توانستیم بهتر از انتظارات خود عمل کرده و به نوعی پدیده مسابقات لقب بگیریم.

وی افزود: تیم من پتانسیل بالایی دارد و قول می دهم در ادامه هر روز بهتر و بهتر شویم و پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

سیچلو که سابقه دستیاری ولاسکو ، سرمربی سابق تیم ملی ایران را هم در کارنامه دارد، درباره پیشرفت والیبال ایران و در پاسخ به این سوال که ایران در زمان ولاسکو تیم بهتری بود یا در دوره مربی گری کواچ، گفت: نمی توانم این دو تیم را با هم مقایسه کنم. پیشرفت والیبال ایران پروسه ای بود که از زمان حضور من و ولاسکو آغاز شد و همچنان ادامه دارد. ایران در حال حاضر جزو بهترین تیم های دنیاست. خوشحالم که توانتسم نقش کمی در موفقیت این تیم ایفا کنم.

وی تصریح کرد: تفاوت های یک تیم در زمان یک مربی با مربی دیگر کم کم ایجاد می شود و نمی توان حالا اظهار نظر دقیقی در این مورد داشت. به خوبی می دانم که تنها هدف تیم ملی ایران حضور در مسابقات المپیک است و امیدوارم به این هدفش برسد. 

سیچلو در پایان درخصوص تماشاگران ایران که در دیدار رده بندی تیم چین را تشویق می کردند، گفت : هواداران ایران همیشه به من لطف داشتند. با این حال دوست نداشتند تیم قطر را تشویق کنند. من زمانی مربی دوم تیم آن ها بودم شاید اگر ولاسکو هم در تیم قطر بود تماشاگران باز هم دوست داشتند چین را تشویق کنند.


انتها پیام
برچسب ها: والیبال ، قطر ، سرمربی ، آرژنتین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.