کواچ: مقابل همه حریفان با قدرت کار خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل همه حریفان با قدرت کار می کنیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اسلوبودان کواچ پس از تمرین امروز تیم ملی والیبال درباره شرایط تیم ملی و تمرینات ملی پوشان، پیش از حضور در دیدارهای تدارکاتی ، گفت: پس از پایان رقابت های لیگ جهانی مدتی را به استراحت پرداختیم و در ادامه تمرینات را از سر گرفتیم. اکنون آماده حضور در رقابت های جام واگنر که در لهستان برگزار می شود، هستیم.
کواچ در توضیح این مسابقات ، تصریح کرد: حضور در این تورنمنت پیش از آغاز جام جهانی کمک بزرگی به تیم ملی خواهد کرد. زیرا تیم های بزرگی در این مسابقات حاضر هستند و قطعا بازی با آن ها به روند آماده سازی تیم کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اضافه کرد: برگزاری 11 دیدار در مدت 15 روز کار بسیار سختی است آن هم در شرایطی که در روزهای استراحت باید برای انتقال از شهری به شهر دیگر اقدام کنیم و وقت زیادی برای استراحت نداریم.

وی درباره وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم ملی گفت: خوشبختانه هیچ بازیکن مصدومی نداریم و همه آماده هستند تا بهترین نمایش خود را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی از جام جهانی مستقیم به المپیک خواهد رفت، گفت: می توان گفت که یکی از نامزدهای کسب سهمیه المپیک از طریق جام جهانی هستیم اما شاید درست نباشد که در این باره پیش بینی دقیقی کنم. نمی توان گفت که چند درصد این شانس را داریم که از جام جهانی به المپیک برویم، اما تیم من پیش از این مقابل تمام تیم های بزرگ جهان بازی کرده و توانسته مقابل آنها به پیروزی برسد.

کواچ همچنین در بخشی از صحبت هایش به نتایج تیم ملی ب در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: من تمام بازی های تیم ملی ب را زیر نظر داشتم. به اعتقاد من آن ها تا آخرین روز خوب کار کردند. در مجموع تیم های خوبی از آسیا در آن مسابقات بودند و باید به کادر فنی تیم ملی ب با بت نمایش خوبشان خسته نباشید گفت. تنها اتفاقی که دوست داشتم رخ دهد و رخ نداد حضور محمدرضا موذن لیبرو تیم ب در این مسابقات بود که گویا به دلیل مصدومیتش نتوانست در مسابقات حاضر باشد.




انتها پیام/
برچسب ها: کواچ ، والیبال ، تمرین ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار