سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

روند بررسی و رفع مشكلات واحدهای تولیدی اصفهان با بررسی مشكلات 12 واحد تولیدی ادامه یافت

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی كه به ریاست استاندار اصفهان تشكیل شد در خصوص 12 واحد تولیدی دارای مشكل تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه كارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان گفت: بیشتر مشكلات واحدهای تولیدی ملی است و باید در سطح ملی پیگیری شود.

رسول زرگرپور با بیان اینكه به بانكها اجازه برخورد سلیقه ای داده نمی شود، گفت: مدیریت استان و همچنین دفتر ریاست جمهوری به جد پیگیر مصوبات این جلسه است.

استاندار اصفهان افزود: نرخ رشد بیكاری در استان اصفهان یك و نیم درصد بالاتر از متوسط كشور است و واحدهای تولیدی باید برای خروج از بحران و افزایش اشتغال برنامه های خوبی ارائه نمایند.

زرگرپور با تاكید بر اینكه تسهیلات بانكی به واحدهایی اختصاص خواهد یافت كه شرایط و برنامه برای خروج از بحران داشته باشد، گفت: در غیر این صورت به بانك ها اجازه ارائه ی تسهیلات داده نخواهد شد.

گفتنی است در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی كه به ریاست استاندار اصفهان تشكیل شد در خصوص 12 واحد تولیدی دارای مشكل بحث و تبادل نظر گردید و تصمیمات لازم در خصوص آن ها اتخاذ شد.  

انتهای پیام/ح
برچسب ها: جلسه ، کارگروه ، ستاد ، تسهیل ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.