استاندار اردبیل گفت: ظرفیت بخش خصوصی در ایجاد فرصت‌های اشتغال نباید مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته یا نسبت به هدر رفت آن اقدامات عقیم و بی‌نتیجه صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش دیروز در جلسه ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی اردبیل اظهار داشت: با تکیه بر منابع اعتباری محدود دولتی نمی‌توان فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی را سر و سامان داد بلکه پویایی و تحرک واقعی با مشارکت و جلب نظر سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

وی گفت: رکودی که امروز در عرصه صنعت و تولید به وجود آمده حاصل برخی کارشکنی‌ها و ایجاد موانع از سوی بانک‌های عامل و برخی از دستگاه‌های دولتی است که سبب شده بیش از هر زمان دیگر صنعت و فعالیت‌های مربوط به رونق اقتصادی با اختلال و برخی تنش‌ها روبه‌رو شود.

خدابخش افزود: ما در قالب تشکیل جلسات گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی تلاشمان بر این است تا مشکلات و موانع پیش روی سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی را به هر نحوه ممکن برطرف کنیم تا آنها بتوانند با کمترین آسیب‌ها، تهدیدها و نگرانی از بابت تهیه مواد اولیه، پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش و یا دیگر نیازمندی‌ها به فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: بخش خصوصی به عنوان یک ظرفیت مهم اقتصادی نباید مورد غفلت دست‌اندرکاران امر قرار گیرد بلکه با ایجاد مشارکت در واحدهای تولیدی و ورود بیش از پیش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در فعالیت‌های تولیدی استان شاهد رونق هر چه بیشتر فعالیت‌های تولیدی در استان باشیم.

استاندار اردبیل در ادامه حرکت در این مسیر را یک جهاد مبارک و کارآمد توصیف کرد و گفت: اگر رهبر معظم انقلاب حماسه اقتصادی را مطرح کردند تا به شکل مطلوب و مناسب این حماسه زمینه استقلال و خوداتکایی کشور را فراهم کند محور و کلید خلق این حماسه فعالان بخش خصوصی هستند/ش.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، بخش ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.