سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

شهرك صنعتی بشل یكی از پربازده ترین شهركهای صنعتی استان است

مدیرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران گفت : شهـرك صنعتی بشل سوادكوه ، یكی از پربازده ترین شهركهای صنعتی استان است كه واحدهای تولیدی و صنعتی فعال با برندهای معتبر ، در آن درحال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید مصطفی موسوی در انتخابات شركت خدماتی شهرك صنعتی بشل ، با اشاره به وظایف شركت خدماتی در شهركها و نواحی صنعتی اظهار داشت : شركت خدماتی اداره امور و نگهداری فضای عمومی شهرك صنعتی را برعهده دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، مهمترین رویكرد ایجاد شركت خدماتی را درك متقابل بین مجموعه دولت و واحدهای صنعتی دانست و افزود : نمایندگان واحدهای تولیدی در قالب شركت خدماتی و بخش دولتی با تعامل و همكاری میتوانند از ظرفیتهای موجود برای پیشبرد امور استفاده كنند.

موسوی بیان داشت : با برگزاری انتخابات شركت خدماتی ، در حقیقت درحال تمرین دموكراسی و كار تیمی هستیم تا از ظرفیتها هم بدرستی استفاده نماییم.

وی خاطرنشان كرد : شهرك صنعتی بشل سوادكوه دارای ظرفیت خوب سرمایه گذاری است كه با 200 هكتار وسعت ، بزرگترین شهرك صنعتی استان محسوب می شود.

موسوی تصریح كرد : قانون رفع موانع تولید میتواند بخش مهمی از مشكلات تولید را برطرف نماید و باید از ظرفیتهای قانونی آن آگاهی یافته تا استفاده مناسب نیز صورت پذیرد.

در پایان این جلسه ، با برگزاری انتخابات ، آقایان كاظمی ، محبوبی ، ذكریایی ، پور مداح و احمدی بعنوان اعضاء اصلی و آقایان سركاری و كسری بعنوان اعضاء علی البدل و آقای رستم پور نیز بعنوان بازرس شركت خدماتی شهرك صنعتی بشل سوادكوه انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، مازندران ، شرکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.