ساری؛

جوجه ریزی پانصد هزار قطعه‌ای در واحدهای مرغداری قائم شهر

مدير جهاد كشاورزي شهرستان قائم شهر از جوجه ریزی 549 هزار و 400 قطعه ای در تیر ماه سال جاری در واحدهای مرغداری این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری؛ فرهادی اظهار داشت: در تیر ماه سال جاری 549 هزار و 400 قطعه جوجه توسط صاحبان مرغداری ها در سالن های مرغداری این شهرستان جوجه ریزی شد.

وی با بیان اینکه این میزان جوجه ریزی در 29 واحد مرغداری صورت گرفته تصریح کرد: 939 تن گوشت سفید به ارزش بالغ بر 54 میلیارد و 462 میلیون ریال در طی این مدت در شهرستان قائم شهر تولید و به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

مدير جهاد كشاورزي شهرستان قائم شهر در خصوص تاثیر عملکرد كارشناسان در پرورش مرغ واحدهاي مرغداری گفت: كارشناسان اين مديريت با ارائه توصیه های فنی و کارشناسی لازم به مرغداران ،آنان را از مسائل علمي روز پرورش مرغ آگاه مي کنند که این امر موجب كاهش هزينه توليد، افزايش بازده اقتصادي و سودآوري و در نهايت پايداری اشتغال مولد و تامين امنيت غذايي جامعه می شود.

فرهادی در پایان با بیان اینکه سهمیه جوجه ریزی این شهرستان نسبت به استان 8.38 درصد برای تنظیم بازار در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: با اعمال و نظارت بر ثبت سامانه جوجه ریزی و ارائه آموزش های لازم به مرغداران می توان بستر صادارت را مهیا کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.