ساری؛

تاکید بر تسریع در ساخت این دو مجتمع آبرسانی روستایی در فریدونکنار و بابلسر

با بهره برداری دو مجتمع آبرسانی روستایی در فریدونکنار و بابلسر 4 هزارو352 خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مدیر عامل آبفار مازندران به همراه معاون نظارت بر بهره برداری شرکت،مدیران ستادی و مدیران امور آبفار فریدونکنار و بابلسر و فرماندار شهرستان بابلسر با حضور در محل اجرای دو مجتمع آبرسانی روستایی سید محله پازوار شهرستان بابلسر و اوکسر کریم کلا شهرستان فریدونکنار از نزدیک در جریان روند ساخت و پیشرفت فیزیکی این دو مجتمع آبرسانی روستایی قرار گرفت.

عبدالهی افزود: پروژه آبرسانی روستایی اوکسر کریم کلا با برآورد اعتباری بالغ بر 11 هزار و 155 میلیون ریال و خرید زمین به متراژ 1200 متر مربع ، اجرای 4.5 کیلومتر خط انتقال، دو واحد ایستگاه پمپاژ و منبع زمینی و هوایی 200 متر مکعبی در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: تاکنون خرید زمین ،خط انتقال و منبع زمینی و هوایی با صرف اعتباری بالغ بر 7 هزار و 590 میلیون ریال ساخته شده و احداث یک واحد ایستگاه پمپاژ با اعتبار مورد نیاز 3 هزار و 565 میلیون ریال باقی مانده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، مشخصات مجتمع آبرسانی روستایی سید محله پازوار را اجرای خطوط انتقال به طول 13 کیلومتر،3 واحد ایستگاه پمپاژ،منبع زمینی و هوایی به حجم 2050 متر مکعب با برآورد اعتباری بالغ بر 16 هزار و 610 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون خطوط انتقال به طول 11کیلومتر،یک واحد ایستگاه پمپاژ، منبع زمینی و هوایی 600 متر مکعبی با اعتبار 7 هزار و 780 میلیون ریال ساخته شده است.

عبدالهی افزود: اجرای 2 کیلومتر خط انتقال، دو واحد ایستگاه پمپاژ و منبع زمینی 550 متر مکعبی با اعتبار مورد نیاز 7 هزار و 755 میلیون ریال باقی مانده است.

انتهای پیام /گ

برچسب ها: تاکید ، تسریع ، ساخت ، مجتمع ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.