مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌‌غربی گفت: هفته دولت امسال شاهد بهره‌برداری از عملیات اجرایی پروژه‌های آب‌رسانی به 99 روستای آذربایجان‌غربی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ کاظم محمدی‌اقدم اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 40 هزار نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: تلاش برای بهره‌مندی هر چه بیشتر روستاییان از آب شرب و سالم در سایر ایام سال نیز مورد تاکید و توجه قرار دارد.

وی شاخص بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم و بهداشتی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی استان از آب شرب سالم و بهداشتی 79.6 درصد است.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شرکت، خاطرنشان کرد: در 736 روستای آذربایجان‌غربی پروژه آب‌رسانی نیمه‌تمام وجود دارد که اولویت اصلی برنامه‌های امسال اتمام این طرح‌ها است.

محمدی‌اقدم با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها، اعلام کرد: 78 میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در نظر گرفته شده است که برای جذب آن در تلاش هستیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.