سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

يك بانوي مسيحي اهل جمهوری چک در حرم مطهر رضوي به دين اسلام گرويد

یک بانوی مسیحی اهل جمهوری چک پس از ماه‌ها تحقيق و مطالعه در حرم مطهر رضوي به دین مبین اسلام گروید و شهادتین را بر زبان جاری كرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ كاترينا شولدوا بانوي مسیحی پس از ماه ها تحقيق و مطالعه و چندين جلسه گفتگو با كارشناسان پاسخگويي به سئوالات ديني حرم مطهر رضوي و اخذ پاسخ‌های مناسب برای شبهات خود در جوار بارگاه منور رضوي پس از اداي شهادتین به دین مبین اسلام گروید و مذهب حقه تشيع را براي خود برگزيد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه هنگام سفر به كشور تركيه با شنیدن اذان بسيار منقلب شده است، گفت: در آن لحظه حس عجیبی در من بوجود آمد و ناخواسته كلمات را ادا مي‌كردم بدون آنكه معاني آن را درك كنم.

وي گفت: پس از بازگشت به كشورم به مطالعه دین اسلام پرداختم و درباره اين صوت دلنشين تحقيق و نسبت به دين اسلام شناخت پيدا كردم و سرانجام این دین را به عنوان کامل‌ترین دین پذیرفتم و پاسخ سئوالاتم را در اين دین یافتم.

اين بانوي مسلمان شده كه پس از اسلام آوردن نام زهرا را براي خود برگزيد افزود: من براي اینکه مسلمان شوم قرآن و نهج‌البلاغه را بسيار مطالعه كردم و از سايت‌هاي اسلامي كمك گرفتم.

وي از اینکه توفیق حضور در فضای ملکوتی حرم امام رضا(ع) را به دست آورده، ابراز خرسندي كرده و گفت: من نمی توانم آن چیزی که در باره دین اسلام در قلبم است بیان کنم اما با تشرف به دین اسلام و مسلمان شدن دوباره احیا شدم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.