قائم مقام وزير خارجه سوئيس گفت: همواره علاقه مند بودم از شهر مشهد و حرم مطهر امام رضا(ع) ديدن كنم و براي مسلمانان احترام بسياري قائل هستم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ايو رسيه در بازدید از گنجينه نفايس و هداياي مقام معظم رهبري و موزه هاي قرآن و فرش و مركز نمايشگاه ها و همايش‌هاي آستان قدس رضوي افزود: مردم ايران داراي فرهنگ و تاريخي افتخارآميز هستند و اميدوارم با توافق هسته اي صورت گرفته؛ فضاي لازم براي تعاملات بيشتر و روابط عميق تر، بيش از گذشته فراهم شود.

قائم مقام وزير خارجه سوئيس با بازدید از گنجينه نفايس و هداياي مقام معظم رهبري و موزه هاي قرآن و فرش و مركز نمايشگاه ها و همايش‌هاي آستان قدس رضوي افزود: فضاي روحاني و دوستانه اي در حرم مطهر رضوي حاكم است و معماري و نقش و نگارهايي كه در اماكن متبركه وجود دارد، بسيار زيبا و حيرت آور است.

وي در ادامه بازدید گفت: نفايس و اشياي موزه‌هاي آستان قدس رضوي، به ويژه قرآنهاي خطي و منسوب به ائمه اطهار(ع) بي نظير است وآنچه اين مجموعه را منحصربه فرد نموده ورود گسترده درآمد فعاليتهاي اقتصادي به حوزه هاي فرهنگي، انتشاراتي و تبليغي است.

وي تصريح كرد: هدفم از اين سفر ديدار با مقامات جمهوري اسلامي ايران و بازديد از مناطق جنگ زده ايران در دوران جنگ تحميلي بود و در روزهاي پاياني سفرم به مشهد آمدم.

وي گفت: همواره علاقه مند بودم از شهر مشهد و حرم مطهر امام رضا(ع) ديدن كنم و براي مسلمانان احترام بسياري قائل هستم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.