معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: زندگی شهیدان الگوی جامعه است و باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشت .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیر سرتیپ حسن باقری درهمایش نکوداشت اسوه های ایثار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه ولایت پذیری از خصوصیات مهم شهیدان است افزود:شهدا کشورمان با ولایت مداری خود در دفاع از سرحدات کشور در مقابل دشمنان و مخلان نظم و امنیت ایستادگی کردند و جان خود را دراین راه طبق اخلاص گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه ماموریتهای محوله نیروی انتظامی با زندگی روزمره مردم عجین شده است ادامه داد:حضورگسترده ماموران انتظامی در جامعه و انجام موفق ماموریت های خود به حفظ آرامش و امنیت جامعه کمک خواهند کرد.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: شهدای نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی پرچمدار عزت، افتخار و تامین امنیت در کشور و مقابله با مصادیق ناامنی هستند.

امیر سرتیپ باقری گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حدود 40 سال از عمر انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون اعم از مقابله با قائله های ضدانقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن کارنامه درخشان و قابل قبولی را در تامین امنیت و مقابله با معاندان از خود به یادگار گذاشته اند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا علاوه بر دوران دفاع مقدس در سالهای پایانی جنگ تحمیلی حتی بعد از آن از هیچ عداوتی با کشور ما و حمایت از صدام و دشمنان دریغ نکرد،ادامه داد: از مصادیق بارز آن می توان به حمله به هواپیمای مسافربری و رویارویی مستقیم با نیروی دریایی کشورمان در خلیج فارس اشاره کرد.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به فداکاری های که نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس با اعتقاد و ایمانی که در مقابل دشمنان نشان دادند اشاره کرد و افزود: بعد از جنگ تحمیلی رویکرد معاندان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی از جنگ سخت به سمت جنگ نرم تغییر یافته و باید در این عرصه هم ثابت قدم در مقابله با دشمنان ایستاد.

امیر سرت باقری تصریح کرد: به واسطه درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تلاش و ایثارگری و اعتقاد و ایمان عمیق نیروهای مسلح، دشمنان به رغم تهدیدات مختلف جرات حمله به کشورمان را ندارند.
 
یادآور می شود:  نخستین همایش سراسری اسوه های ایثار با حضور 53 خانواده شهید نیروی انتظامی از استانهای اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان، گلستان، فارس، خوزستان، تهران و مازندران به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.