به گزارش خبرنگار
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آن طور که منابع آگاه می
گویند، مسوولان ایران خودرو در کنار مذاکرات با پژو، رایزنی هایی نیز با فولکس
واگن آلمان داشته اند و گویا پیشنهادهای این غول خودروسازی جهان، جذاب تر از پژو
بوده و از همین رو آبی های جاده مخصوص را به خود جذب کرده است.
همچنین در سفر اخیر
هیات آلمانی به ایران نیز مذاکراتی کلی میان ایران خودرو و نمایندگان فولکس انجام
شده و به نظر می رسد بزرگترین خودروساز ایران قصد دارد این شرکت آلمانی را جایگزین
پژو کند.
بنابر برخی گمانه زنی ها،
ایران خودرو قصد دارد فولکس واگن را به عنوان "شریک اصلی" در کنار خود
داشته باشد و بر این اساس 50 درصد از بازار خود را در اختیار این غول آ آلمانی قرار خواهد داد. البته پژو نیز
همچنان در کنار ایران خودرو باقی خواهد ماند، منتها سهم محدودی از بازار ایران
خودرو به این خودروساز فرانسوی می رسد.
سوزوکی ژاپن و رنوی فرانسه نیز دیگر شرکای
ایران خودرو به شمار می روند که آنها نیز سهم نسبتا محدودی از بازار بزرگترین
خودروساز ایران را در دست خواهند گرفت.
این ترکیب برای بازار ایران
خودرو در حالی است که پیش تر قرار بود پژو شریک اصلی اهالی کیلومتر 14 جاده مخصوص
باشد و فولکس واگن شریک فرعی؛ اما گویا
معادلات عوض شده و خودروساز آلمانی یار اصلی آبی ها جاده مخصوص خواهد بود.
فولکس
واگن در حال حاضر بزرگترین خودروساز اروپا و سومین خودروساز جهان به شمار می رود و
زیرمجموعه های معتبری مانند آئودی و اشکودا را نیز دارا است.
انتهای پیام/
موتورفلوکس ، سمند فلوکس ، تیپ ها به این صورت انجام می شوند تیپ پژو ، تیپ فلوکس قیمتها عوض می شوند
والا اگه به کار منطقی باشه معلومه که هیچکس به اندازه فرانسه به ایران خیانت نکرده.
انشالله سال دیگه شیراکو تو جاده ها ببینیم و لذت ببریم : )