سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

سهم تعاون در اقتصاد کشور تنها 5 درصد است

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: سهم تعاون باید در بخش اقتصاد طبق برنامه پنجم به 25 درصد می‌رسید و در حال حاضر این سهم با پیش بینی ها فاصله زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: نصرالله بازوند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در نشستی که امروز با شورای معاونین این اداره برگزار شد گفت:  باید از نیروی کار صیانت شود و در تعامل با شرکای اجتماعی شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم حقوق کارگران را محقق کرده و در کنار آن از فرصت‌های شغلی موجود نیز حفاظت کنیم.

وی  با بیان اینکه در بخش تحول اداری تکریم ارباب رجوع از نکات بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد گفت: باید در مسیر رسیدگی به پرونده‌های کارگری و کارفرمایی از اقدامات بی‌رویه که چیزی جز طولانی شدن زمان را ندارد پرهیز شود.

بازوند با تاکید بر توجه به آموزش، ارتقاء بهره‌روی، استفاده از خرد جمعی و تعامل و هم‌افزایی برای پیشبرد امور گفت: در سایه توجه به این مسائل می‌توان خدمات مطلوب‌تری را به جامعه هدف ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه باید سهم تعاون در بخش اقتصاد طبق برنامه پنجم به 25 درصد می‌رسید اظهار داشت : در حال حاضر سهم تعاون در اقتصاد کشور تنها 5 درصد است و این رقم با پیش بینی‌ها فاصله بسیاری دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین راهکارهای تحقق عدالت اجتماعی توسعه بخش تعاون است افزود: .با گسترش تعاونی‌ها در بخش‌های صنعت و کشاورزی می‌توان بسترهای مناسبی برای اشتغال ایجاد کرد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: نشست ، تعاون ، اشتغال ، قم ، کارگزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.